Často kladené otázky
Odpovědi na často kladené otázky našich zákazníků. Pokud se chcete zeptat na cokoliv jiného, neváhejte nás kontaktovat.
-
Proč se liší výše měsíčního příspěvku?
- Měsíční příspěvek se neskládá jen z částky, kterou musíme sami vynaložit na nákup připojení k Internetu, ale také z nákladů na platbu elektrické energie, nájemného za umístění antén, nutné opravy a dalších podobných nákladů. Maximální platba vždy bude 300kč. Naopak, pokud to je možné, tak se snažíme o nižší příspěvek. Výši příspěvku vždy stanovujeme individuálně a zohledňujeme při tom technické řešení i to, zda je připojovaný např. důchodce či ZTP.
-
Je možné připojit celý bytový dům?
- Ano je. Pokud se v jednom vchodu domluví více zájemců, je možné provést kompletní zasíťování celého domu a všichni tak budou mít přístup k rychlému internetu za zvýhodněnou cenu 250 Kč. Navíc si jednotliví zákazníci nemusí kupovat vlastní antény a tím ušetří nemalé finanční prostředky.
-
Asi u nás nemáte dostatečný signál. Co s tím?
- Ozvěte se nám i pokud to z mapy pokrytí nevypadá nadějně. Společně se na to podíváme a třeba k Vám vytvoříme nový spoj, díky němuž se připojíte Vy i lidé ve Vašem okolí.
-
Máte v síti nějaké servery s filmy a dalšími soubory "pro stahování"?
- Náš spolek respektuje vlastnictví autorů a proto sami neprovozujeme a nebudeme provozovat podobná úložiště. Dalším důvodem je to, že s tím souvisí i problematika virů a počítačové bezpečnosti. Na druhou stranu respektujeme svobodnou vůli všech členů a tak nijak neblokujem možnost využívat podobných zdrojů mimo naši síť ani nekontrolujeme přenášená data.
-
Je připojení do sítě bezpěčné?
- Velmi dobrá otázka! Naše síť používá kvalitní zabezpečení a díky tomu, že se v ní nevyskytují servery z předcházejícího bodu, je úroveň pasivní i aktivní bezpečnosti uživatelských dat nadstandardně vysoká. Ovšem i v takto zabezpečené síti je nutné používat firewall a antivir/antispyware ve Vašem počítači.
-
Co když něco nefunguje, kdo mi pomůže?
- V záložce kontakt je uveden telefon na "servis". Kontaktujte nás a my pomůžeme Váš problém odstranit. Většinu problémů umí naši správci vyřešit na dálku (pokud nedošlo k fyzickému poškození nějakého zařízení). Pokud je třeba zásahu na místě, vše se snažíme řešit v rámci jednoho pracovního dne.
-
Potřebuji připojení k Internetu pro moji firmu. Je to možné?
- Ano, bližší informace Vám podá správce Tomáš Vydra tel. 774 717 032.
Chci se zeptat na něco jiného