Vstupní poplatek do sdružení je 0 Kč.


Často kladené otázky


Odpovědi na často kladené otázky našich zákazníků. Pokud se chcete zeptat na cokoliv jiného, neváhejte nás kontaktovat.

Proč se liší výše měsíčního příspěvku?

Měsíční příspěvek se neskládá jen z částky, kterou musíme sami vynaložit na nákup připojení k Internetu, ale také z nákladů na platbu elektrické energie, nájemného za umístění antén, nutné opravy a dalších podobných nákladů. Maximální platba vždy bude 300kč. Naopak, pokud to je možné, tak se snažíme o nižší příspěvek. Výši příspěvku vždy stanovujeme individuálně a zohledňujeme při tom technické řešení i to, zda je připojovaný např. důchodce či ZTP.

Je možné připojit celý bytový dům?

Ano je. Pokud se v jednom vchodu domluví více zájemců, je možné provést kompletní zasíťování celého domu a všichni tak budou mít přístup k rychlému internetu za zvýhodněnou cenu 250 Kč. Navíc si jednotliví zákazníci nemusí kupovat vlastní antény a tím ušetří nemalé finanční prostředky.

Asi u nás nemáte dostatečný signál. Co s tím?

Ozvěte se nám i pokud to z mapy pokrytí nevypadá nadějně. Společně se na to podíváme a třeba k Vám vytvoříme nový spoj, díky němuž se připojíte Vy i lidé ve Vašem okolí.

Máte v síti nějaké servery s filmy a dalšími soubory "pro stahování"?

Náš spolek respektuje vlastnictví autorů a proto sami neprovozujeme a nebudeme provozovat podobná úložiště. Dalším důvodem je to, že s tím souvisí i problematika virů a počítačové bezpečnosti. Na druhou stranu respektujeme svobodnou vůli všech členů a tak nijak neblokujem možnost využívat podobných zdrojů mimo naši síť ani nekontrolujeme přenášená data.

Je připojení do sítě bezpěčné?

Velmi dobrá otázka! Naše síť používá kvalitní zabezpečení a díky tomu, že se v ní nevyskytují servery z předcházejícího bodu, je úroveň pasivní i aktivní bezpečnosti uživatelských dat nadstandardně vysoká. Ovšem i v takto zabezpečené síti je nutné používat firewall a antivir/antispyware ve Vašem počítači.

Co když něco nefunguje, kdo mi pomůže?

V záložce kontakt je uveden telefon na "servis". Kontaktujte nás a my pomůžeme Váš problém odstranit. Většinu problémů umí naši správci vyřešit na dálku (pokud nedošlo k fyzickému poškození nějakého zařízení). Pokud je třeba zásahu na místě, vše se snažíme řešit v rámci jednoho pracovního dne.

Potřebuji připojení k Internetu pro moji firmu. Je to možné?

Ano, bližší informace Vám podá správce Tomáš Vydra tel. 774 717 032.

Chci se zeptat na něco jiného